Seu electrònica Portal de transparència Alcalde i regidors Tràmits i gestions Perfil del contractant Urbanisme Telèfons Enllaços Contacte Associacions

Vilafranca de l’Art.

18 Abril 2019a24 Abril 2019

190418-24-villafranca-del-arte.jpg

Inspírat en un espai únic: Una casa de l’any 1617.

Gaudeix d’una gran varietat d’art.

Participa en sessions d’art col·lectiva.

Vilafranca de l’Art és un concepte original i una producció d’Alison Marchant i Anne Barton de Mayor. Combinem la nostra estima per l’art i els edificis antics i intentem treure l’art de les galeries convencionals per a fer-lo accessible a tot el món.

Entrada lliure (persones menors de 14 anys acompanyades d’un adult).

Durada: Del 18 al 24 d’abril.

Lloc: Carrer Abadia, 7.

Horari: Dijous 18, de 17 a 20 h.; del divendres 19 al dimarts 23, de 11 a 13 h. i de 17 a 20 h.; dimecres 24, de 11 a 13 h.

Organitza: Vilafranca de l’Art.

Més informació: http://www.villafrancadelarte.es/