Seu electrònica Portal de transparència Alcalde i regidors Tràmits i gestions Perfil del contractant Urbanisme Telèfons Enllaços Contacte Associacions

Horari de les visites guiades als monuments i museus durant el pont de Sant Vicent.

26 Abril 2019a29 Abril 2019

Del 26 al 29 d’abril de 2019, amb motiu del pont de Sant Vicent, la Tourist Info Vilafranca realitzarà visites guiades als principals monuments i museus (Museu de la Pedra en Sec, Església Santa Mª Magdalena i Ajuntament) durant els dies d’obertura.

Horaris:

Divendres i dissabte, a les 11:00, 12:00, 16:30 i 17:30 h.
Diumenge i dilluns, a les 11:00 i 12:00 h.

– Les visites a l’Església poden alterar-se en funció de les celebracions litúrgiques.
– No cal reservar prèviament (excepte les visites que es realitzen fora dels horaris preestablerts).
– Els grups es tanquen 5 min. abans de l’inici de la visita. Per favor, siga puntuals.

Punt de venda d’entrades / trobada:

Tourist Info Vilafranca
Carrer Sant Roc, 1 – Tel. 964 44 14 32 – vilafranca@touristinfo.net

Preus:

Entrada a l’Ajuntament i el Museu de la Pedra en Sec / a l’Ajuntament i l’Església / al Museu de la Pedra en Sec i l’Església: General, 2€; Reduïda, 1,50€.

Entrada combinada al Museu de la Pedra en Sec, l’Església i l’Ajuntament: General, 3€; Reduïda, 2€.

Entrades gratuïtes: Menors de 16 anys; persones amb discapacitat; etc.

* El preu reduït s’aplicarà a: Majors de 65 anys o pensionistes; famílies nombroses; persones desocupades; persones allotjades a Vilafranca o a la comarca; visites reservades dos dies abans de la seva realització; etc.