Seu electrònica Portal de transparència Alcalde i regidors Tràmits i gestions Perfil del contractant Urbanisme Telèfons Enllaços Contacte Associacions

IMAGINÀRIA, Fotografia en Primavera 2019: “Días perros”.

4 Maig 2019a9 Juny 2019

cartell-imaginaria-2019.png

dsc_8843final.jpg

DÍAS PERROS és un projecte fotogràfic que no vaig buscar, sinó que em va trobar a mi i el vaig desenvolupar impulsat per dos motius; en primer lloc, per la meua timidesa a l’hora de fotografiar persones i en segon, i més rellevant, per l’amor que sent envers ells, els gossos. Ells, companys que ens reben sense jutjar-nos, movent la cua i alegrant-se quan arribem a casa, com si fórem únics, com si ens hagueren esperat tota la vida. Ells, que viuen el moment, sense detenir-se en el passat o el futur. Ells, que confien en nosaltres de manera natural i espontània, sense demanar res. Ells, que en definitiva, ens ofereixen una amistat fidel i sincera. Totes aquestes raons han provocat que ells apareguen en les meues fotografies instintivament de manera natural i repetitiva.

NACHO ROSEL. Salamanca, 1979
Estudia Fotografia i Creació Digital a la Universitat Politècnica de Catalunya, que complemente amb nombrosos tallers i cursos de fotografia.
Fotògraf professional en actiu des de 2009, he participat en diversos projectes per a empreses privades i institucions públiques i he publicat aquestes fotografies en la majoria de diaris impresos d’aquest país.
Per a finalitzar, comentar que simultàniament a aquesta experiència professional, últimament em trobe en una cerca personal de conéixer-me a mi mateix, aconseguir desenvolupar les meues pròpies històries, definir el meu estil, i fugir dels classicismes estètics de la fotografia comercial.

Dates: Del 4 de maig al 9 de juny de 2019.

Lloc: Sales Gòtiques de l’Ajuntament.

Horari: Divendres i dissabte, de 10:00 a 13:30 h. i de 16:00 a 19:00 h.; diumenge, de 10:00 a 13:30 h.

Organitza: Universitat Jaume I - Campus Obert.

Col·labora: Ajuntament de Vilafranca, Dipcasphoto-Diputació de Castelló.