Els Jóvens acosten la seua música a Vilafranca

Demà divendres dia 10, el grup de música folk en valencià, Els Jóvens, actuarà a la Sala de Teatre Carles Pons de Vilafranca a les 23h. El concert s’engloba dins de les actuacions programades per la Generalitat Valenciana del SONORA Circuit de la música Valenciana.

Sobre l’agrupació cal assenyalar que compten amb un gran palmarés de premis com quatre Premis Ovidi Montllor, tres Premis Carlos Santos de la Música Valenciana i el Premi Enderrock al Millor Disc Folk de 2018.