Seu electrònica Portal de transparència Alcalde i regidors Tràmits i gestions Perfil del contractant Urbanisme Telèfons Enllaços Contacte Associacions

XX Mostra de Teatre Capsigrany.

7 Juny 2019a9 Juny 2019

xx-mostra-de-teatre-capsigrany.jpg

te en les persones que estimes. Aquestes ganes es converteixen en realitat el cap de setmana de Capsigrany. Ja fa art que es desprenen de tots els espectacles. I aquest any, volem que siga un mica més especial, perquè hi ha alguna cosa més a celebrar: VILAFRANCA ÉS ANOMENADA CAPITAL CULTURAL VALENCIANA. És per això que podreu observar .. tots de companyies valencianes. Un any més, ix al carrer i ompli el poble amb el teu somriure!!

Presentació de Vilafranca Capital Cultural Valenciana.

Lloc: Sala de Teatre Carles Pons.
Hora: 22:00 h.

Inauguració de la XX Mostra de Teatre Capsigrany a la Casa de Cultura.

– Títol: “Cançons d’Artiga”.

Lloc: Plaza de la Casa de la Cultura.
Hora: 22:45 h.

– Títol: “Martina y el bosque de papel”.

Companyia: L’horta teatre.
Descripció: Martina és una xiqueta de paper que viu en una casa de cartró. Un dia troba una papallona
preciosa i, molt contenta, la caça i la guarda en una gàbia. Buscant-ne més s’endinsa en el bosc, on es trobarà amb uns companys molt especials. Pel camí passen fred i calor, neva, plou i el sol calfa la terra; naixen plantes, flors i volen els pardals i les papallones… Així és com Martina descobreix que la natura ha de ser lliure i s’ha de cuidar.
Duració: 50 min.
Públic: Infantil.
Hora: 12:00 h.

– Títol: “The wolves”.

Companyia: La FAM.
Descripció: “THE WOLVES” és un espectacle de teatre de carrer itinerant amb música en directe, on 4 brokers de Wall Street recorren els carrers a ritme de Funky i on exerciran una peculiar jornada laboral.
Duració: 60 min.
Lloc: Plaça d’En Blasc.
Hora: 17:30 h.

– Títol: “La celestina”.

Companyia: Bambalina teatre.
Descripció: Famosa tragicomèdia de Calisto i Melibea representada amb les tècniques i recursos propis de les titelles i del teatre d’objectes fent possible una posada en escena dinàmica i contemporània, rica en imatges i recursos plàstics en sintonia amb l’itinerari artístic de la companyia.
Duració: 60 min.
Públic: Majors 16 años.
Hora: 19:00 h.

– Títol: “Emportats”.

Companyia: La trócola circ.
Descripció: Emportats és un espectacle de circ que combina diferents disciplines: acrobàcia, malabar,
música i treball amb objectes. A través del joc amb el visible i no visible, i fent ús de llenguatges com el musical, humorístic o poètic, se submergeix a l’espectador en un atractiu viatge per als sentits, on la indiferència no està entre les possibilitats.
Duració: 40 min.
Lloc: Poliesportiu.
Preu: Entrada inversa.
Hora: 23:00 h.

– Títol: “The Audition”.

Companyia: Xa Teatre.
Descripció: És qüestió de vida o mort.
Es fa un càsting per al Llac dels Cignes i dues aspirants disposades a tot.
Aquestos cignes poden ser molt antipàtics.
Ballar o morir, aquesta és la qüestió no imagines fins on estàs disposada a arribar per a aconseguir el que vols, fins que et poses el tutú. Quan dos són multitud… si la teva rival és una ballarina, no hi ha compassió possible.
Duració: 40 min.
Lloc: Plaça d’En Blasc.
Hora: 16:00 h.

– Títol: “3 Cambrers”.

Companyia: Improplana plus.
Descripció: Benvinguts al nostre restaurant, un restaurant adaptat als seus paladars. Avui tindrem el plaer de degustar un menú cuinat exclusivament per a vostès: un exquisit assortiment d’històries improvisades, teatre fresc cuinat a l’instant, delícies escèniques per delectar els paladars més exigents. Un espectacle d’improvisació teatral on el públic dóna el títol de les històries que volen veure i els actors les interpreten al moment.
Duració: 90 min.
Lloc: Casa de la Cultura.
Públic: Familiar i adult.
Hora: 18.00 h.