Les ovelles transhumants recorren el Losar

La ruta del Losar va tornar a ser, una vegada més, el lloc de pas del bestiar transhumant dissabte passat. I és que, el camí vilafranquí, és una de les rutes històriques del bestiar transhumant que va des del Maestrazgo de Terol fins a Castelló o Tarragona.

D’aquesta forma, veïns i visitants van tindre l’oportunitat de gaudir de l’espectacular pas de les ovelles i el seu pastor, Gonzalo Altaba, des de La Pobla de Sant Miquel fins a la Font de Arahuet en La Iglesuela del Cid (Terol).

Cal recordar, que el pròxim 8 de juny es podrà conéixer i fotografiar el pas del bestiar boví transhumant, ja que les vaques avilenyes de Hermanos Martorell Gargallo aniran des del Losar fins a Fortanete.
Les ovelles transhumants recorren el Losar