Visites guiades a les pintures rupestres de La Covatina de Vilafranca

Els pròxims dies 2 de juny, 6 de juliol, 6 d’agost i 7 de setembre es podrà visitar de forma gratuïta La Covatina de Vilafranca. Cada visita començarà a les 10h en les oficines municipals de l’avinguda del Losar.

Cal assenyalar que l’activitat s’emmarca dins d’una acció duta a terme pel Museu de la Valltorta, en col·laboració amb la Generalitat Valenciana, per a posar en valor el patrimoni històric i cultural del Parc Cultural Valltorta-Gasulla.

visitas-pinturas-rupestrs-jjs19.jpg