Gran èxit entre xiquets i adults del Capsigrany de Vilafranca 2019

La tradicional mostra de teatre Capsigrany de Vilafranca que porta vint anys delectant a veïns i visitants arriba hui a la seua jornada final. Després d’un gran dia ahir marcat per actuacions per a tots com “Martina i el bosc de paper”, “The Wolves”, “Emportats” i La Celestina” –aquesta última no apta per a menors de 16 anys-, durant la vesprada de hui grans i menuts podran gaudir de dues obres amb molt de caràcter. A les 16h en la plaça En Blasc arribarà “The Audition” oferida per Xa!Teatre i a les 18h a la Casa de Cultura la companyia Improplana Plus delectarà amb “3 Cambrers”.

Gran èxit entre xiquets i adults del Capsigrany de Vilafranca 2019