Vilafranca participa a l’Escola Canta

- Els escolars del CEIP Blasco de Alagón se sumen als d’altres 11 localitats dels Ports

“Marta i el secret de la felicitat” és el títol de l’espectacle de l’Escola Canta que tindrà lloc el divendres 14 de juny a Forcall. La cita comptarà, a més de la presència dels alumnes del CEIP lasco de Alagón de Vilafranca, amb la participació d’alumnes del CRA Els Ports (Forcall, La Mata, Olocau, Todolella, Sorita, Villores i Palanques), CRA Celumbres (Cinctorres, Castellfort i Portell) i CEIP Mare de Déu de Vallivana de Morella. A més, col·laborarà el Conjunt instrumental de la Unió Musical de Vilafranca que estarà dirigit per Diego García. Així mateix, Maria Jesús Gil serà una de les directores dels cors.

Beatriz Martínez, Ruth Martínez, Isabel Bernat i Sonia Cabedo completen la direcció dels cors. També participaran el Grup de rock Mondorítmic amb Jesús Gargallo al capdavant, i ‘Interbandes: músics per l’educació’ amb la batuta de Lidón Valer. Un sopar de pa i porta i l’actuació de Dani Miquel completaran el programa.