Vilafranca ultima la seua cita amb el bureo

La música tradicional serà la protagonista el pròxim cap de setmana a Vilafranca. I és que l’Associació Cultural Bureo La Iglesuela - Vilafranca organitza la seua ja habitual cita amb el bureo per a aquest dissabte 15 de juny.

No obstant això, el divendres a la vesprada s’ha programat a la Casa Social una conferència que porta per títol “Jotas y fandangos al sudeste de la provincia de Teruel”. Serà impartida per la professora Carolina Ibor Monesma.

Entrant ja en la programació del dissabte, els actes s’iniciaran amb la trobada a la plaça En Blasc i la ronda de músics i balladors. Després de la paella al saló polivalent, arrancarà el bureo que durarà mentre les forces aguanten.