Seu electrònica Portal de transparència Alcalde i regidors Tràmits i gestions Perfil del contractant Urbanisme Telèfons Enllaços Contacte Associacions

XXIII Fira de la Magdalena.

19 Juliol 2019a21 Juliol 2019

cartell-xxiii-fira-de-la-magdalena.jpg

22:30 h. XXIII Concert Extraordinari Fira de la Magdalena de la Unió Musical de Vilafranca. Director: Pau Monfort.
Frontó Municipal de Vilafranca.

08:00 h. Obertura del recinte firal per a expositors/es i ramaders/es.

10:00 h. XXI Cross Popular Fira de la Magdalena de l’Escola Esportiva de Vilafranca. Plaça Peiró Escala.

11:30 h. Trasllat dels poltres amb cavalls des de la partida de la Dehesa fins al recinte firal. Eixida des de la Plaça de Bous.

12:00 h. Inauguració oficial de la XXIII Fira de la Magdalena. En l’acte participaran l’Alcaldessa i la Corporació Municipal, així com els/les representants de la joventut 2018 de Vilafranca.

12:00 h. Tallers d’artesania demostratius i participatius de la XXIII Fira de la Magdalena. Activitat per a tots els públics. Secció Comercial (Av. de Castelló – Casa de Cultura).

13:00 h. Arribada dels poltres i els cavalls al recinte firal. A continuació, eixida dels/de les genets cap a Les Fonts del Llosar. Plaça de Bous.

14:30 h. Dinar de germanor dels/de les genets. Fonts del Llosar.

16:30 h. Arribada a la secció ramadera dels/de les genets. Plaça de Bous.

18:00 h. Exhibició eqüestre a càrrec del Centre Eqüestre Jesús Verdia d’Onda. A continuació passejos amb cavalls per a xiquetes i xiquets. Plaça de Bous.

19:00 h. Presentació del llibre “La Maldición del Peregrino de Portell”, de l’autor Pedro Luís Bellés Puig. Saló d’Actes de la Casa Social.

20:00 h. Espectacle de “El Dolçainer de Tales”, de Xarxa Teatre amb la col·laboració de la Rondalla de Vilafranca. C/ Valentí Montoliu.

20:30 h. Eixida nocturna eqüestre i sopar campestre. Es recomana dur frontal. Eixida des de la Plaça de Bous.

21:00 h. Tancament del Recinte Ferial.

22:30 h. Presentació del grup musical vilafranquí “Blue Star” – La música de la nostra joventut. Sala Carles Pons de la Casa de Cultura.

10:00 h. Apertura del recinte firal.

11:00 h. Exhibició de gossos pastors amb Juli Bayot i els seus gossos Gandalf i Chispa. Plaça de Bous.

12:30 h. Trasllat dels poltres amb cavalls des del recinte firal fins la partida de la Dehesa. Eixida des de la Plaça de Bous.

17:00 h. Visita teatralitzada de la pedra en sec. Eixida des del Punt d’Informació de la Fira (Av. de Castelló).

18:00 h. Conferència: “Don Rodrigo Díaz de Vivar, El Cid Campeador. Semblanza”.
Autor: D. José Tovar Vicente.
Narrador: D. Joaquín Borrás Llorens.
Saló d’Actes de la Casa Social.

21:00 h. Clausura de la XXIII Fira de la Magdalena.

Exposició fotogràfica del 40 Aplec dels Ports.
Exposició “Sabies que?”

Dates: Dissabte 20 i diumenge 21 de juliol de 2019.
Lloc: Sales Gòtiques de l’Ajuntament de Vilafranca.
Horari: De 17:00 a 20:00 h.

L’Ajuntament de Vilafranca es reserva el dret d’alterar o modificar l’orde del programa de la Fira de la Magdalena, sempre que les circumstàncies ho aconsellen.