Vilafranca celebrarà Sant Cristòfol el 29 i 30 de juny

El cap de setmana del 29 i 30 de juny Vilafranca se submergirà en els festejos de Sant Cristòfol amb una gran varietat d’actes organitzats pels majorals de Sant Cristòfol 2019.

Així les coses, el dissabte 29 a les 14h hi haurà un dinar de socis en el local polivalent de la carretera de Castellfort, a les 17h vaques en la plaça de bous i a les 19h berenar de socis. A la nit, a les 22.30h Ball Pla en plaça En Blasc. La festa s’allargarà amb la música i el ball de la macrodiscomòbil Bandalay.
El diumenge 30, a les 11h se celebrarà la processó de Sant Cristòfol a la qual seguirà la missa en honor al Sant que tindrà lloc en l’ermita de la Verge del Llosar. En acabar hi haurà un vermut popular i es beneiran els automòbils.
Vilafranca celebrarà Sant Cristòfol el 29 i 30 de juny