Silvia Colom s’estrena com a alcaldessa a Altea

Silvia Colom ha assistit al seu primer acte públic com a alcaldessa de Vilafranca en la presentació d’Altea com a Capital Cultural Valenciana. Cal recordar que fa dues setmanes va ser Vilafranca qui va inaugurar la seua capitalia cultural per a enguany 2019. Vilafranca i Altea han sigut triades per la Generalitat com a Capitals Culturals de la Comunitat Valenciana en municipi de menys de 5000 habitants i de més de 5000 habitants respectivament.
Silvia Colom s'estrena com a alcaldessa a Altea