Millora de l’evacuació d’aigua en l’Avinguda Castelló de Vilafranca

Vilafranca continua realitzant obres per a millorar l’evacuació d’aigua en l’Avinguda de Castelló i carrers adjacents. L’alcaldessa, Silvia Colom, ha explicat que aquests dies s’estan executant els treballs de construcció d’un nou desguàs en l’Avinguda de Castelló. La nova canalització d’aigües pluvials unirà el carrer Sant Josep amb el nou col·lector del Carrer Independència. Les aigües s’evacuaran a través del nou col·lector que s’està construint. L’actuació la finança la Conselleria d’Infraestructures de la Generalitat Valenciana, a través de l’àrea de carreteres. Des de l’Ajuntament s’ha valorat l’actuació, molt demandada per veïns i municipi. El nou desguàs permetrà recollir una part important de les aigües pluvials que desemboquen en l’Avinguda de Castelló.
Millora de l'evacuació d'aigua en l'Avinguda Castelló de Vilafranca