Homenatge als socis de l’associació de jubilats i pensionistes Francolí

L’associació de jubilats i pensionistes Francolí de Vilafranca ha retut homenatge a dos dels seus socis més antics. Es tracta del matrimoni format per Manuel Morraja Carbó i Amparo Andrés Monfort. En l’homenatge la rondalla i grup de ball de Vilafranca van oferir jotes i ball davant els homenatjats que van rebre una placa commemorativa. La jornada es va iniciar amb una missa cantada per la rondalla, va continuar amb la ronda i l’homenatge i va finalitzar amb un dinar de germanor. En l’homenatge als socis no van faltar jotes al·lusives i personalitzades.
Homenatge als socis de l'associació de jubilats i pensionistes Francolí