Instal·lació de noves lluminàries per a reducció del consum elèctric

L’Ajuntament de Vilafranca ha executat la renovació de lluminàries en nombrosos carrers de la localitat. La inversió ha sigut de 48.296€ dels quals el consistori ha percebut una ajuda de 24.148€.

Els nous fanals, que reduiran notablement el consum, segueixen els criteris d’eficiència energètica.

L’ajuda s’ha rebut a través de l’Institut Valencià de Competitivitat Empresarial cofinançat pels Fons FEDER, dins del programa operatiu FEDER de la Comunitat Valenciana 2014-2020, de la Unió Europea. Es tracta d’una mesura d’estalvi i eficiència energètica en el sistema d’enllumenat públic.

La renovació de les lluminàries s’ha realitzat en l’Avinguda de Castellfort i els carrers Independència, Vall d’Uixó i Santa Teresa, entre altres.