El VI Festival Música 775 de Vilafranca delecta a centenars d’oïdes

Vilafranca ha celebrat durant aquest cap de setmana, del divendres 2 al diumenge 4 d’agost, la sisena edició del Festival Música 775. Una edició que ha sigut especial per al municipi ja que s’engloba dins de les activitats que Vilafranca viu amb motiu de la Capitalitat Cultural Valenciana.

D’aquesta forma, la música va prendre el divendres les sales gòtiques de l’Ajuntament amb el Trio London, compost per Marc Monfort i Cecilia Tena a la flauta i Carlos Villa al violoncel, els qui van interpretar peces de Bach, Haydn, Bernstein i Piazzolla.

El dissabte les actuacions es van traslladar a la Casa de Cultura on Marc Monfort a la flauta i Luis Arias al piano van tocar obres d’Emanuel Bach, Poulenc i Nielsen i Territoris sonors del segle XXI-Ensemble Vertex-Contenidor#VLC tampoc van deixar indiferents als assistents. La plaça de l’Església va ser l’escenari nocturn i va acollir les actuacions de De soca-rel amb Jonatan Penalba i Noisound Live amb Pere Vicalet DJ.

El diumenge la música va tornar a la Casa de la Cultura amb un Homenatge a Pedro Iturralde en el qual van participar Jesús Maria Gómez al piano i Joaquín Franco i Vicent Benavent als saxos.

El fermall d’or al VI Festival Música 775 ho va posar una espectacular actuació a l’aire lliure de Douces Melodies on una arpa i una soprano van portar la música i la fantasia fins a les Coves del Forcall.

El VI Festival Música 775 de Vilafranca delecta a centenars d'oïdes