Seu electrònica Portal de transparència Alcalde i regidors Tràmits i gestions Perfil del contractant Urbanisme Telèfons Enllaços Contacte Associacions

Horari de les visites guiades als monuments i museus durant les Festes Patronals.

9 Agost 2019a18 Agost 2019

Del 9 al 18 d’agost de 2019, amb motiu de les Festes Patronals, la Tourist Info Vilafranca realitzarà visites guiades als principals monuments i museus (Museu de la Pedra en Sec, Església Santa Mª Magdalena i Ajuntament) durant els dies d’obertura.

Horaris:

A las 11:00, 12:00, 17:30 i 18:30 h.

– Les visites al Museu de la Pedra en Sec poden anular-se en funció dels actes taurins de les Festes Patronals.
– Les visites a l’Església poden alterar-se en funció de les celebracions litúrgiques.
– No cal reservar prèviament (excepte les visites que es realitzen fora dels horaris preestablerts).
– Els grups es tanquen 5 min. abans de l’inici de la visita. Per favor, siga puntuals.

Punt de venda d’entrades / trobada:

Tourist Info Vilafranca
Carrer Sant Roc, 1 – Tel. 964 44 14 32 – vilafranca@touristinfo.net

Preus:

Entrada a l’Ajuntament i el Museu de la Pedra en Sec / a l’Ajuntament i l’Església / al Museu de la Pedra en Sec i l’Església: General, 2€; Reduïda, 1,50€.

Entrada combinada al Museu de la Pedra en Sec, l’Església i l’Ajuntament: General, 3€; Reduïda, 2€.

Entrades gratuïtes: Menors de 16 anys; persones amb discapacitat; etc.

* El preu reduït s’aplicarà a: Majors de 65 anys o pensionistes; famílies nombroses; persones desocupades; persones allotjades a Vilafranca o a la comarca; visites reservades dos dies abans de la seva realització; etc.