Seu electrònica Portal de transparència Alcalde i regidors Tràmits i gestions Perfil del contractant Urbanisme Telèfons Enllaços Contacte Associacions

< Anterior | Inici |

Visita guiada a les pintures rupestres de La Covatina de Vilafranca.

7 Setembre 2019
10:00a12:00

visitas-pinturas-rupestres-jjs19.jpg

La Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport ha engegat un “Pla de posada en valor de l’art rupestre” durant els mesos de juny a setembre, a les comarques dels Ports, el Maestrat, la Tinença de Benifassà i la Plana Alta. Aquest projecte està coordinat pel Museu de la Valltorta, que a Vilafranca oferirà visites guiades gratuïtes a La Covatina.

Dates: 7 setembre de 2019.

Lloc d’eixida: Oficines Municipals de l’Ajuntament de Vilafranca (avinguda del Losar, 26).

Hora d’eixida: 10:00 h.

IMPORTANT:
- Des del poble s’anirà en cotxe particular per la carretera de Portell fins al punt d’inici de la ruta senderista que porta fins a l’abric de la Covatina (distància aproximada d’1 km.; desnivell màxim aproximat de 40 m.).
- Imprescindible fer reserva abans del dia assenyalat. Informació i reserves a la Tourist Info Vilafranca (964 44 14 32 / vilafranca@touristinfo.net) i al Museu de la Valltorta (964 33 60 10 / museo_valltorta@gva.es).
- La visita pot ser suspesa a causa de l’oratge.