Els bous, la música i la germanor segueixen en les festes de Vilafranca

Vilafranca continua hui amb els seus festejos patronals. En la jornada d’ahir diumenge van tindre lloc la caminada Un Tomb pel Terme, festa en la tasca, l’esperat XX Concurs de Retalladors amb quatre vedells de la ramaderia Colomer Hermanos, una cercavila de la Unió Musical de Vilafranca, amé tardeo amb l’Associació Cultural Bureo La Iglesuela-Vilafranca i el Grup de Rondalla i Ball de Vilafranca, i ja a la nit Bureo Popular en la tasca.

Hui dilluns els esdeveniments comencen a les 9.30h amb una activitat de tir al plat en el camp de tir del Pla de Mosorro. A les 11h hi haurà jocs infantils amb festa de l’escuma. Després del dinar, a base de fideuà de carn, hi haurà jocs en la plaça de bous amb bous i vaques de la ramaderia Germans Bellés a les 16.30h. A continuació tindrà lloc el ‘tardeo’ amb música de l’orquestra Triband. El dia acabarà amb un sopar de ‘tombet de bou’ a les 21h i ball i música fins a altes hores de la matinada amb la macrodiscomòbil DX des de les 00.00h.
Els bous, la música i la germanor segueixen en les festes de Vilafranca