Vilafranca celebra hui el Dia de les Paelles

Les festes patronals de Vilafranca segueixen a bon ritme. Tal és així que hui, des de les 12h, veïns i visitants podran gaudir del Dia de les Paelles. Ja a la vesprada, a les 17h corro de vaques de la ramaderia Germán Vidal. La festa continuarà a la nit amb un bou embolat de Cayetano Muñoz a les 23h al qual seguirà la música i el ball amb el grup Fat Bottomed Boys i el seu homenatge a Queen i una discomòbil.

En la jornada d’ahir dilluns es va viure el Dia de les Penyes, amb múltiples activitats per a tots. A més del tir al plat, organitzat pel club de caçadors, no van faltar els jocs infantils i festa de l’escuma, el dinar popular amb una gran fideuà i una de les vesprades més ambientades de les festes amb els jocs amb bous i vaques en la plaça de bous, el tardeo amb l’orquestra Triband i sopar a base de ‘tombet de bou’ amb actuació de la macrodiscomòbil DX fins a altes hores de la matinada.

Vilafranca celebra hui el Dia de les Paelles