Les paelles donen pas al Dia dels Quintos en Vilafranca

Vilafranca va viure ahir una intensa jornada festiva amb la celebració del Dia de les Paelles. Així, centenars de persones van gaudir amb la preparació de les paelles, els jocs infantils i el dinar de germanor. A més, a la vesprada va haver-hi un corro de vaques i la nit va arribar amb un bou embolat, i la música i el ball amb el grup Fat Bottomed Boys i una discomòbil.

Hui se celebra el Dia dels Quintos. Els xiquets i xiquetes podran gaudir de jocs tradicionals en la tasca des de les 11h fins a les 13h. A més, a les 15h hi haurà una eliminatòria de botifarra. A la vesprada, ‘encierro i corro’ de vaques de la ramaderia Germans Bellés amenitzat per la xaranga Herederos del Coñac. Ja a la nit, des de les 00.30h discomòbil Bandalay XXL amb animació i festa fins que el cos aguante.
Les paelles donen pas al Dia dels Quintos en Vilafranca