<<< Tornar a l'inici

FEU CLIC ACI PER LLEGIR-LES
-20/12/12 Moció conjunta de l’Ajuntament de Vilafranca contra el Fracking

FEU CLIC ACI PER LLEGIR-LA

-01/12/12 -Informació sobre la conferència a Vilafranca de José Luis Simón i Ignacio Morell

-28/11/12

CARTELL.indd
TRIPTIC INFORMATIU EDITAT PER L’AJUNTAMENT DE VILAFRANCA. CLIC ACI PER LLEGIR-LO
-20/11/12 Una comissió formada per tots els grups polítics representats a l’Ajuntament de Vilafranca ha decidit que la població rebutjarà les prospeccions petrolíferes i de gas mitjançant el mètode de la fractura hidràulica, també conegut en anglès com Fracking. Dilluns per la vesprada es va reunir la comissió i va decidir:

-Realitzar un acte informatiu a la població de Vilafranca i municipis veïns l’1 de desembre.

-Crear un espai en la pàgina web on es pengen els documents i vídeos informatius respecte a aquesta tècnica.

-Formular al · legacions abans del 28 de novembre davant la Conselleria d’Indústria rebutjant els prermisos que impliquin el mètode de fractura hidràulica, Fracking.

En el passat ple municipal es va acordar la creació d’una comissió en què estan representats tots els regidors dels grups polítics.

-DOCUMENTACIÓ I ENLLAÇOS
-MODEL D’ALEGACIÓ. Per a que sigue vàlida cal presentar-la abans del 12 de desembre a l’Ajuntament de Vilafranca o finestra de la Generalitat Valenciana.
-DROPBOX DE LA PLATAFORMA ANTI-FRACKING. Conté interessant documentació amb informes, activitats, accions…
-INFORME UNIÓ EUROPEA

-TERUEL SIN FRACTURA