Horari de tardor de les visites guiades als monuments i museus

HORARI VISITES VILAFRANCA

Del 16 de setembre al 3 de novembre de 2019, la Tourist Info Vilafranca realitzarĆ  visites guiades als principals monuments i museus (Museu de la Pedra en Sec, EsglĆ©sia Santa MĀŖ Magdalena i Ajuntament) durant els dies dā€™obertura.

Horaris:

De dimecres a dissabte, a les 11:00, 12:00,Ā 17:30 i 18:30Ā h.
Diumenge, a les 11:00 i 12:00 h.

ā€“ Les visites a lā€™EsglĆ©sia poden alterar-se en funciĆ³ de les celebracions litĆŗrgiques.
ā€“ No cal reservar prĆØviament (excepte les visites que es realitzen fora dels horaris preestablerts).
ā€“ Els grups es tanquen 5 min. abans de lā€™inici de la visita. Per favor, siga puntuals.

Punt de venda dā€™entrades / trobada:

Tourist Info Vilafranca
Carrer Sant Roc, 1 ā€“ Tel. 964 44 14 32 ā€“Ā vilafranca@touristinfo.net

DuraciĆ³:

Entrada a 2 edificis: 30 min. (aprox.).

EntradaĀ a 3 edificis: 45 min. (aprox.).

Preus:

Entrada a 2 edificis: AĀ lā€™Ajuntament i al Museu de la Pedra en Sec / a lā€™Ajuntament i a lā€™EsglĆ©sia / al Museu de la Pedra en Sec i a lā€™EsglĆ©sia: General, 2ā‚¬; ReduĆÆda, 1,50ā‚¬.

Entrada combinada a 3 edificis (Museu de la Pedra en Sec, EsglĆ©sia i Ajuntament): General, 3ā‚¬; ReduĆÆda, 2ā‚¬.

Entrades gratuĆÆtes: Menors de 16 anys; persones amb discapacitat; etc.

* El preu reduĆÆt sā€™aplicarĆ  a: Majors de 65 anys o pensionistes; famĆ­lies nombroses; persones desocupades; persones allotjades a Vilafranca o a la comarca; visites reservades dos dies abans de la seva realitzaciĆ³; etc.