El Nadal es viu en Vilafranca

Vilafranca, Capital Cultural Valenciana, acull aquests dies desenes d’activitats per a tots i totes amb motiu del Nadal. D’aquesta forma, hui mateix a les 19h se celebra la Missa del Gall a l’EsglĆ©sia Parroquial i des de les 00.01h la festa de la Nit de Nadal amb la discomĆ²bil Discoeclipse. DemĆ , 25 de desembre, a les *Ā”11h serĆ  la Missa del Naixement de JesĆŗs.

Els mĆ©s menuts de la casa poden gaudir durant totes les festes de Nadalandia. Lā€™Espai Jove acull durant els matins dels dies 26, 27 i 30 de desembre i 2 i 3 de gener grans activitats lĆŗdiques, esportives i culturals.

AixĆ­ mateix, el dijous 26 a les 12h a la Casa Social es podrĆ  gaudir amb el festival ā€œCurts i Menutsā€ de curtmetratges infantils per a xiquets i xiquetes a partir de 2 anys. Aqueixa mateixa vesprada, des de les 19h, tambĆ© a la Casa Social, es podran veure els documentals ā€œExperiment Stukaā€ i ā€œThe Fourth Kingdomā€.

El dissabte 28 en l’ermita de Sant Roc a les 18h i a les 19.30h es podrĆ  gaudir amb l’obra musical ā€œOmbresā€. La duraciĆ³ Ć©s de 30 minuts i el preu de l’entrada Ć©s de 5 euros.

L’esperada carrera de Sant Silvestre se celebrarĆ  a Vilafranca el 31 de desembre a la vesprada. A les 17h grans i menuts abillats amb divertides disfresses nadalenques recorreran el municipi. A la nit, en l’edifici Polivalent s’acomiadarĆ  al 2019 i es donarĆ  la benvinguda al 2020 amb l’orquestra Next i la discomĆ²bil Eclipse.

Ja entrant l’any nou, el divendres dia 3 a les 19h s’oferirĆ  a la Casa Social una xarrada-debat sobre la nova ruralitat i la despoblaciĆ³ en la qual participaran Vicent Querol i Zaira Fabregat.

L’endemĆ , a la sala de teatre Carles Pons des de les 19.30h es podrĆ  gaudir amb el festival de ball ā€œDansant la volta al mĆ³nā€ de Coppelia Dansa.

L’esperada arribada dels Reis Mags d’Orient serĆ  el diumenge 5 de gener. La cavalcada comenƧarĆ  a les 18.30h en l’ermita Santa BĆ rbara. L’animaciĆ³ serĆ  a cĆ rrec de La Xalera.

El dia 6, a l’EsglĆ©sia Parroquial, a les 11h tindrĆ  lloc la Missa del Dia de Reis.

Cal assenyalar que fins al 5 de gener a la Sala GĆ²tica de l’Ajuntament es pot visitar l’exposiciĆ³ ā€œFĆ³rmules de ResistĆØnciaā€. A mĆ©s, continuen disponibles les visites guiades als principals museus i monuments com sĆ³n l’EsglĆ©sia de Santa Maria Magdalena, l’Ajuntament i el Museu de la Pedra Seca. Per a mĆ©s informaciĆ³ sobre dies de visita i horaris consultar amb l’Oficina de Turisme.