Horari d’hivern de les visites guiades als monuments i museus

Del 7 de gener al 29 de març de 2020, la Tourist Info Vilafranca realitzarà visites guiades als principals monuments i museus (Museu de la Pedra en Sec, Església Santa Mª Magdalena i Ajuntament) durant els dies d’obertura.

Horaris:

De dijous a dissabte, a les 12:00 i 16:30 h. / Diumenge, a les 12:00 h.

* Hi haurà un horari especial de visites durant el pont de Sant Josep.

– Les visites a l’Església poden alterar-se en funció de les celebracions litúrgiques.
– No cal reservar prèviament (excepte les visites que es realitzen fora dels horaris preestablerts).
– Els grups es tanquen 5 min. abans de l’inici de la visita. Per favor, siga puntuals.

Punt de venda d’entrades / trobada:

Tourist Info Vilafranca
Carrer Sant Roc, 1 – Tel. 964 44 14 32 – vilafranca@touristinfo.net

Duració:

Entrada a 2 edificis: 30 min. (aprox.).

Entrada a 3 edificis: 45 min. (aprox.).

Preus:

Entrada a 2 edificis: A l’Ajuntament i al Museu de la Pedra en Sec / a l’Ajuntament i a l’Església / al Museu de la Pedra en Sec i a l’Església: General, 2€; Reduïda, 1,50€.

Entrada combinada a 3 edificis (Museu de la Pedra en Sec, Església i Ajuntament): General, 3€; Reduïda, 2€.

Entrades gratuïtes: Menors de 16 anys; persones amb discapacitat; etc.

* El preu reduït s’aplicarà a: Majors de 65 anys o pensionistes; famílies nombroses; persones desocupades; persones allotjades a Vilafranca o a la comarca; visites reservades dos dies abans de la seva realització; etc.