L’Ajuntament activa la neteja de carrers a Vilafranca

-Es mantƩ el contacte amb les masies i els treballs aniran encaminats a restablir la normalitat

Des de les 7h del matĆ­ l’Ajuntament de Vilafranca i els equips del Consorci Provincial de Bombers i la Generalitat Valenciana estan treballant de manera coordinada per a tractar de restablir la normalitat en el municipi.

En l’observatori dā€™Aemet de la localitat s’han mesurat 86 centĆ­metres de neu. No obstant aixĆ², en nombrosos punts del municipi el vent ha propiciat que el gruix acumulat supere els dos metres.

L’Ajuntament ha activat a totes les pales disponibles en la localitat amb l’objectiu de netejar els carrers. TambĆ© ha treballat intensament la mĆ quina llevaneu municipal i les mĆ quines de bombers i Generalitat.

Des de l’Ajuntament s’ha mantingut contacte amb les masies. Una vegada finalitzades les tasques de neteja dels principals vials del municipi s’obrirĆ  el camĆ­ fins als nuclis disseminats. L’equip de Govern municipal ha estat coordinant tot l’operatiu tant en el municipi com amb EmergĆØncies. Des de la localitat s’ha solĀ·licitat l’activaciĆ³ de la Unitat Militar d’EmergĆØncies, com finalment aixĆ­ ha succeĆÆt.

AixĆ­ mateix des del consistori s’ha treballat en la neteja dels accessos al Centre de Salut i s’ha mantingut contacte permanent amb els serveis sanitaris per si hi havia alguna emergĆØncia.

L’Ajuntament tĆ© constĆ ncia de la caiguda de tres teulades pel pes de la neu acumulada, sense que calga lamentar danys personals.

DemĆ  tampoc hi haurĆ  classe a l’Escola Infantil Municipal, ColĀ·legi En Blasc d’AlagĆ³ i Institut de SecundĆ ria.