Vilafranca limita el trànsit per la neu i agraeix la paciència dels veïns i veïnes

L’Ajuntament de Vilafranca continua treballant per restablir la normalitat en el municipi després de les fortes nevades de principis de setmana.

Des del consistori s’ha demanat als veïns i veïnes que no tire el fem en els contenidors municipals fins que no es restablisca el servei de recollides.

Així mateix, s’ha informat de fortes restriccions en la circulació a causa de les grans acumulacions de neu i falta d’espais d’aparcament. Per tot, s’ha demanat als veïns i veïnes que no utilitzen el vehicle particular a no ser estrictament necessari i s’ha recomanat no visitar el municipi, a no ser necessari, fins que la circulació i els aparcaments estiguen restablerts.

De la mateixa manera, es demana màxima precaució i no caminar sota les teulades dels edificis per perill de despreniments.

Des de l’Ajuntament de Vilafranca s’agraeix la col·laboració i paciència de tots els veïns i veïnes que han patit i pateixen els efectes de la borrasca Gloria.

Cal assenyalar que aquesta vesprada està prevista la visita del President de la Generalitat, Ximo Puig, per a conéixer l’estat de la localitat i com ha afectat el temporal de neu.