Vilafranca commemora aquest dissabte el 781 aniversari de la Carta Pobla

-El Centre Excursionista ha sigut premiat amb la Medalla de la Vila i Marta Monferrer Artola ha guanyat el certamen Explorador AndrƩs

Lā€™Ajuntament de Vilafranca celebrarĆ  aquest dissabte 8 de febrer el 781 aniversari de la Carta Pobla del municipi. Durant lā€™acte dā€™homenatge, es farĆ  entrega de la Medalla de la Vila, mĆ xima distinciĆ³ del municipi, i del premi Explorador AndrĆ©s dā€™investigaciĆ³. Lā€™acte tindrĆ  lloc a les Sales GĆ²tiques de lā€™Ajuntament a les 12h.

La Medalla de la Vila ha recaigut sobre el Centre Excursionista de la localitat. Amb 40 anys de trajectĆ²ria a la seua esquena, el Centre Excursionista ha treballat per a recuperar i marcar els camins i sendes i ha realitzat, entre altres, excursions i campaments. Una gran tasca per a donar a conĆØixer la importĆ ncia de la natura als vilafranquins i vilafranquines, al mateix temps que sā€™ha posat en valor.

Per part seua, el premi dā€™investigaciĆ³ Explorador AndrĆ©s ha sigut per al treball ā€œAgenda 21 Els Ports i lā€™activitat turĆ­stica 10 anys desprĆ©sā€ de Marta Monferrer Artola.