Vilafranca viu la cultura per Youtube en el confinament

Vilafranca es queda a casa

L’Ć rea de Cultura de l’Ajuntament de Vilafranca ha organitzat per a aquest cap de setmana una sĆØrie d’activitats culturals per a realitzar des de casa a travĆ©s de Youtube. Sota el lema ā€œVilafranca Ć©s queda a casaā€ es proposa una completa agenda amb contes, mĆŗsica, gastronomia i esport entre d’altres.

D’aquesta forma, el dissabte a les 11h hi haurĆ  una recepta de cuina amb Bruno Morraja i a les 12h arribaran el contacontes PUM PUM i la presentaciĆ³ d’un llibre a cĆ rrec d’Ɠscar Fabregat. A la vesprada, a les 17h Cecilia Tena oferirĆ  un concert en acĆŗstic; a les 18h Anna Folch ensenyarĆ  amb un tutorial la tĆØcnica del Amigurimi i a les 19h arribarĆ  la festa amb un tardeo musical ā€œSessiĆ³ Al Perxiā€ dirigit per Sergio Altaba.

El diumenge, la jornada comenƧa a les 11h amb esport. Pablo AndrĆ©s ensenyarĆ  als espectadors del canal de Youtube a entrenar tot el cos. A les 12h hi haurĆ  una xarrada sobre relacions familiars positives dirigida per ClĆ udia Fabregat. La vesprada comenƧarĆ  a les 17h amb Javier SoligĆ³ qui ensenyarĆ  a introduir-se en el dibuix. La lectura tambĆ© tindrĆ  cabuda en les activitats virtuals i a les 18h Rosario MiliĆ”n proposarĆ  un llibre per a llegir i desprĆ©s posar en comĆŗ. Les activitats virtuals proposades per l’Ajuntament de Vilafranca finalitzaran amb un concert de ā€œCanƧons dā€™Artigaā€ que des de casa posaran a tots i totes a ballar.

Amb aquesta sĆØrie d’activitats per Youtube des de l’Ajuntament de Vilafranca es busca animar i dinamitzar el confinament per l’Estat d’Alarma derivat de la Covid19 a grans i xicotets. Cal recordar que Vilafranca Ć©s Capital Cultural Valenciana i que durant l’any organitza mĆŗltiples accions lĆŗdiques i culturals de carĆ cter participatiu. Ara, amb l’Estat d’Alarma, s’ha buscat traslladar aquest tipus d’activitats presencials a l’interior de les cases amb vĆ­deos de lliure accĆ©s per a tots i totes.