Vilafranca no cobrarà les taxes dels mesos de confinament

No es cobrarà la taxa del mercat i el rebut de l'escola infantil corresponents  als mesos que no han estat  actius
No es cobrarà la taxa del mercat i el rebut de l'escola infantil corresponents als mesos que no han estat actius

L’Ajuntament de Vilafranca continua treballant en diferents mesures per a ajudar a la recuperació de la normalitat. L’alcaldessa, Silvia Colom, ha anunciat que es retornaran les taxes dels serveis que no s’han pogut prestar o no han sigut utilitzats.

Així el consistori tornarà la part proporcional de la taxa del mercat. Es tracta d’una taxa que es cobra als venedors ambulants per parar en el mercat dels dissabtes. Com no s’ha celebrat durant els últims dos mesos i mig es compensarà la part proporcional de la quota anual.

El mateix succeirà amb l’escola infantil municipal, on no es cobrarà la quota corresponent als mesos en què no ha estat en funcionament i no ha prestat servei.