Ball, patrimoni i fotografia en el cap de setmana de Vilafranca

L’agenda del cap de setmana de Vilafranca arriba carregada d’activitats per a tots els pĆŗblics i gustos. AixĆ­, avui divendres 17 de juliol a les 19h la Casa Social acollirĆ  la presentaciĆ³ del llibre “El SĆ hara. La terra promesa” en un diĆ leg social en el qual participaran el seu autor, Vicent G. DevĆ­s, l’advocada en Drets Humans Cinta Monferrer i el veĆ­ sahrauĆ­ de Vilafranca, Nabi Fec Embarec.

DemĆ  a les 19h, a les sales gĆ²tiques de l’Ajuntament s’inaugura l’exposiciĆ³ fotogrĆ fica “Anant per casa” de JesĆŗs Tena. Aquesta es podrĆ  visitar fins al 13 de setembre en horari de dimecres a dissabte de 10h a 14h i de 17h a 20h i els diumenges de 10h a 14h. El ball arribarĆ  tambĆ© demĆ  dissabte amb un Bureo Popular des de les 22h a la plaƧa d’En Blasc organitzat per l’AssociaciĆ³ Intercomarcal de Bureo La Iglesuela – Vilafranca.

El patrimoni local tambĆ© serĆ  protagonista aquest cap de setmana. I Ć©s que el diumenge, a les 18h, es durĆ  a terme una visita teatralitzada per l’entorn de la Pedra en sec organitzada per la Parreta i l’Ajuntament.

Cal assenyalar, a mĆ©s, que durant tot el cap de setmana serĆ  possible tambĆ© conĆ©ixer el Museu de la Pedra en sec, l’EsglĆ©sia Santa Maria Magdalena i l’Ajuntament. Per a reservar visita i obtindre mĆ©s informaciĆ³ cal consultar amb l’Oficina de Turisme per telĆØfon en el 964 44 14 32 o en el correu electrĆ²nic: vilafranca@touristinfo.net.