Vilafranca presenta una escultura per a commemorar la Capitalitat Cultural 2019-2020

InauguraciĆ³ de l'escultura

L’Ajuntament de Vilafranca ha presentat una escultura per a commemorar la Capitalitat Cultural del municipi 2019-2020. AixĆ­, l’acte de presentaciĆ³ va comptar amb la participaciĆ³ de l’alcaldessa, Silvia Colom, el Director General de l’Institut ValenciĆ  de Cultura, Abel Guarinos, i l’artista visual i dissenyadora de l’escultura, Ana Roig.

Situada a l’Avinguda del Llosar, l’escultura, representaciĆ³ del reconeixement de la Capitalitat Cultural, s’ha creat amb la intenciĆ³ ā€œque el poble tinga un sĆ­mbol per a recordar que Vilafranca va ser Capital Cultural Valencianaā€, ha indicat l’alcaldessa.

AixĆ­ mateix, Abel Guarinos va assenyalar que Ć©s ā€œimportantā€ que els pobles xicotets ā€œtinguen vida cultural i Vilafranca ha demostrat que sap gestionar la cultura i que tĆ© espais magnĆ­fics per a exhibir la culturaā€.

Cal recordar que, a causa de la Covid19, la Capitalitat Cultural de Vilafranca s’estendrĆ  fins a finals d’enguany.