Comunicat de l’Ajuntament de Vilafranca sobre l’abastiment d’aigua potable

A causa de la parada del pou “Llargueres I” per la realitzaciĆ³ de les obres dutes a terme en el pou “Llargueres II”, per part de la DirecciĆ³ General de l’Aigua, s’han produĆÆt problemes d’arrastrats de terra, que s’han acumulat a certes zones de la xarxa (parts baixes i finals de xarxa).

L’empresa gestora Facsa estĆ  realitzant medicions de terbolesa a diversos punts de la xarxa, estĆ  controlant que la desinfecciĆ³ siga adequada, duent a terme purgues a totes les zones afectades.

El parĆ metre afectat ha sigut la terbolesa en punts concrets de la xarxa de Vilafranca, la resta de parĆ metres presenten valors normals per l’aigua d’abastiment.

S’han pres mesures addicionals per solucionar el problema i s’ha informat a l’autoritat sanitĆ ria de la situaciĆ³. Es continuarĆ  treballant el cap de setmana per tal de solucionar el problema, el qual ha experimentat una forta millora a hores dĀ“ara.

De forma preventiva, en previsiĆ³ que encara puguin quedar restes d’argiles a certes zones de la xarxa, l’Ajuntament recomana no utilitzar l’aigua de subministrament domiciliari per a beure ni per a preparar aliments fins nou avĆ­s