L’UJI per a majors de la Seu dels Ports a Vilafranca

Els veĆÆns i veĆÆnes de mĆ©s de 55 anys de Vilafranca tenen l’oportunitat de formar part de la comunitat educativa de l’UJI dins del programa d’aules per a majors. Enguany, a diferĆØncia dels anteriors, totes les sessions del primer trimestre -octubre, novembre, desembre- se celebraran a Vilafranca sense desplaƧaments a altres municipis com venia sent costum.

Aquesta mesura s’ha pres com a prevenciĆ³ enfront de la Covid19, de manera que s’eviten desplaƧaments i reunir persones de diferents poblacions. Les classes seran a la Casa Social de Vilafranca els dilluns de 16h a 19h. Cal indicar que l’espai s’habilitarĆ  amb totes les mesures de seguretat enfront de la Covid19 com poden ser l’Ćŗs de gel hidroalcohĆ²lic, el manteniment de la distĆ ncia de seguretat i l’obligatorietat de portar mascareta.

AixĆ­, de manera presencial es duran a terme classes sobre ā€œFamĆ­lia i dret: qĆ¼estions d’interĆ©s prĆ cticā€ amb Patricia Escribano; ā€œEducaciĆ³ Musicalā€ dirigida per JoaquĆ­n Ortells i ā€œParticipaciĆ³ Cultural Activaā€ impartida per Pilar Escuder. De manera online es podrĆ  seguir la classe ā€œHistĆ²ria i patrimoni del Mediterraniā€ amb Julio Villar.

Cal indicar que el preu de matrĆ­cula per a aquest primer trimestre Ć©s de 34ā€™5 euros. Totes aquelles persones que vulguen mĆ©s informaciĆ³ sobre les classes poden contactar amb l’Ajuntament de Vilafranca. De la mateixa manera, les matrĆ­cules es realitzen contactant directament amb l’UJI en el 964 72 93 22 o 610 46 20 81. L’horari de secretaria Ć©s de dilluns a divendres de 9h a 14h.

Des de l’Ajuntament de Vilafranca s’anima a tots els veĆÆns i veĆÆnes a participar en aquesta interessant proposta cultural d’aprenentatge oferida per l’UJI.