El projecte Anigmàti-k guanya el premi Culturama Innovació Social en Joventut

Premi Culturama Innovació Social en Joventut
  • Aquesta iniciativa de foment de la lectura compta amb la participació de la Biblioteca Matilde Escuder de Vilafranca, la Mancomunitat Alt Maestrat, la Mancomunitat Els Ports i l’Assemblea de Joves d’Atzeneta del Maestrat

La Biblioteca Matilde Escuder de Vilafranca, juntament amb la Mancomunitat Alt Maestrat, l’Assemblea de Joves d’Atzeneta del Maestrat i la Mancomunitat Comarcal Els Ports, ha sigut guardonada amb el premi Culturama Innovació Social en Joventut pel projecte Anigmàti-k.

Anigmàti-k es basa en, sobre la lectura d’una novel·la, crear i oferir diverses activitats participatives per als i les joves de la zona. Així, s’ha buscat impulsar la lectura, al mateix temps que estrényer els llaços entre la gent jove dels municipis participants i oferir una alternativa d’oci educatiu.

El premi Culturama està dotat amb una guardó i 1.000 euros, així mateix serà publicat en el llibre de pràctiques innovadores en joventut Culturama. En el premi Culturama col·laboren la Direcció General de Joventut de l’IVAJ, l’Àrea de Joventut i Esports de la Diputació de València, la Regidoria de Joventut de l’Ajuntament de València, l’Àrea d’activitats culturals de la Universitat Politècnica de València VACE, el Consorci Xarxa Joves.net, el Consell Valencià de la Joventut i l’Associació de Professionals de Joventut de la Comunitat Valenciana.

Cal assenyalar que aquest és el segon reconeixement que aconsegueix el projecte Anigmàti-k, ja que anteriorment havia estat guardonat amb els premis Carnet Jove 1000 per cent de l’IVAJ.