Pavimentació de l’entrada de la plaça de bous de Vilafranca

treballs plaça bous vilafranca

L’Ajuntament de Vilafranca està duent a terme la pavimentació i adequació de l’entrada de la plaça de bous. Desapareixen, per tant, la grava i l’herba i es posa un paviment semblant al del casc antic. A més, s’ha realitzat un mosaic amb peces de colors davant la porta central. Ara es durà a terme una part del total, des del primer contrafort fins al segon. El pressupost de la primera fase és d’uns 24.000 euros.

Cal recordar que la propietat de la plaça de bous és de la Diputació de Castelló la qual cedeix la instal·lació al consistori a través d’un conveni per a la realització dels diferents actes que tenen lloc al llarg de l’any. Per la seua part, l’Ajuntament de Vilafranca es compromet a realitzar diferents inversions de millora cada any.