Punt i a part de “Vilafranca es queda a casa” i últim cap de setmana de programació

Vilafranca es queda a casa

L’Àrea de Cultura de l’Ajuntament de Vilafranca ha agraït la col·laboració de tots els voluntaris i voluntàries que han fet possible la iniciativa “Vilafranca es queda a casa”. Segons expliquen, “amb la seua participació voluntària han fet que el confinament per la Covid-19, continuara sent cultural, amb la nostra gent”. Així, indiquen que “ha sigut una experiència molt bonica el veure que els i les nostres, ens han contat moltes coses des de la solidaritat, com Vilafranca sempre ha demostrat”. I afegeixen, “i la seua capacitat i rapidesa per fer front a la situació i per aprendre noves formes de crear, comunicar, compartir i gaudir”.

Aquest projecte para durant l’estiu, “de manera puntual programarem alguna activitat més per aquest mitjà, però a la tardor pretenem continuar amb aquesta eina oberta a la població per seguir compartint”.