Vilafranca acollirà el parc de meta en la final de la Volta a Espanya

volta ciclista 2019

L’entorn de la plaça de bous de Vilafranca acollirà el parc de meta de la Volta Ciclista a Espanya demà dijous dia 29. El parc estarà obert des de les 16.30h fins a les 20.30h. Davant la impossibilitat de situar el parc, per falta d’espai, a Ares del Maestrat, l’organització va decidir situar el ‘Parque Vuelta’ a Vilafranca. L’Ajuntament ha disposat l’entorn de la plaça de bous i ha cedit l’equipament necessari per al parc, segons ha indicat el regidor de Serveis Públics, Cándido Andrés.

Al parc hi haurà activitats infantils i les carpes de les diferents promocions que acompanyen la caravana.

-No aparcar en les avingudes

D’altra banda des de l’Ajuntament de Vilafranca s’ha recordat que no es podrà aparcar en les avingudes del Llosar i Castelló entre les 9h i les 16h. Així mateix, en moments puntuals del dia estaran tallats també els carrers transversals.