Els dies del 8 i 9 d’agost se celebra el Festival PERA, organitzat per Ruth Sancho, dramaturga i poeta, amb el suport de l’Ajuntament de Vilafranca i amb la colĀ·laboració de l’Escudella i Abadia Seven.
Les dues jornades comenƧaran amb dos tallers, un de poesia escĆØnica i un de microrelats, el primer impartit per Isaakuende i l’altre impartit per LucĆa SantamarĆa. Ambdós tindran lloc a les 11 del matĆ a la Biblioteca, i per a inscriure’s cal enviar un whatsapp al 674113652.
El dimarts a la vesprada, tindrĆ lloc l’espectacle de poesia escĆØnica ‘Los dĆas mueren jóvenes 24 horas’ a les Sales Gòtiques. I finalment, a la nit es tancarĆ la primera jornada del festival a la PlaƧa de l’EsglĆ©sia amb la clĆ ssica Slam PoĆØtica, amb el grup poĆØtic-musical Alma i Arcüghal i mĆ©s artistes convidats. Una trobada d’inspiració artĆstica per a professionals dirigida per Anne Barton, tindrĆ lloc el dimecres a la vesprada a Abadia Seven. I a aquesta li seguirĆ l’espectacle ‘Vivo del Aire’ a l’Arboretum.
AixĆ doncs, un recital i un micro obert seran els encarregats de tancar la programació del festival, acompanyats d’una ‘picaeta’. El jardĆ del restaurant l’Escudella acollirĆ , aixĆ, la cloenda del Festival PERA 2023, que omplirĆ Vilafranca de poesia i cultura.






