Vilafranca celebrarà el Primer Duatló Escolar d’àmbit provincial

La fita esportiva del cap de setmana a Vilafranca serà el Primer Duatló Escolar que tindrà lloc el diumenge 6 de març. Una efemèride organitzada des del club de triatló Tripicaio amb l’ajuda de més de 80 voluntaris i la col·laboració de l’Ajuntament de Vilafranca.

El duatló combina la marxa a peu, en bici i de nou a peu i en aquesta ocasió s’ha escollit un circuit urbà. El centre de la prova serà la plaça d’En Blasc i cadascuna de les disciplines transcorrerà en les dues avingudes. L’eixida i arribada de meta serà des de la mateixa plaça, així com el box de bicis. L’avinguda Castelló estarà destinada a la cursa a peu, mentre que l’avinguda Llosar fins a l’ermita es destinarà al sector de bicicletes.

De moment ja s’han inscrit més de 200 participants i l’objectiu és assolir els 400. La prova és d’àmbit provincial. Val a dir que els 25 atletes federats que militen al tripicaio participaran, i en aquesta ocasió jugaran a casa.

Des de l’organització es demana que no s’aparque a cap de les dues avingudes per garantir la bona realització de la prova. La plaça d’En Blasc estarà tallada al trànsit i cal tenir en compte que carrers com el del Trinquet quedaran aïllats durant algunes hores.