Vilafranca entrega els certificats de qualitat SICTED

Lliurament distintius SICTED a Vilafranca

L’alcaldessa de Vilafranca, Silvia Colom, i el president de la Mancomunitat Comarcal Els Ports Blai PeƱarroya van entregar en la jornada d’ahir els distintius de qualitat SICTED a diversos establiments privats i pĆŗblics de la localitat. AixĆ­, la Casa del Mercat, el Forn de Pipa, Lā€™Escudella, Carns Noel, el Museu de la Pedra en Sec i l’Oficina de Turisme han rebut el segell pel CompromĆ­s de la Qualitat TurĆ­stica 2021. Des de l’Ajuntament es dĆ³na l’enhorabona a tots els comerƧos que han rebut la distinciĆ³ en aquest any 2021, en plena pandĆØmia de Covid19, per la gran faena i esforƧ realitzat. De la mateixa manera, Colom tambĆ© ha posat l’accent en la labor d’acompanyament i gestiĆ³ que realitzen els Agents d’OcupaciĆ³ i Desenvolupament Local (AODL) de Vilafranca: Per Reula i Guillem Monferrer. Cal indicar que a causa de la Covid19 no s’ha realitzat un acte pĆŗblic de lliurament dels reconeixements SICTED.