Vilafranca inaugura demà l’exposició “Art contemporani de la Generalitat Valenciana. Fórmules de Resistència”

Demà a les 12h a les Sales Gòtiques de l’Ajuntament de Vilafranca s’inaugurarà l’exposició “Art contemporani de la Generalitat Valenciana. Fórmules de Resistència” dels artistes Tania Blanco, Maribel Domènech i Teresa Lanceta.

L’esdeveniment, que s’engloba dins de la Capitalitat Cultural Valenciana de Vilafranca, està organitzat pel Consorci de Museus de la Comunitat Valenciana i l’Ajuntament de Vilafranca.

Els assistents a l’exposició, que es podrà visitar fins al 5 de gener, trobaran peces sobre la globalització, el món urbà o l’oblit de les minories entre altres temes socials.

L’horari de visita serà els dissabtes de 10h a 13.30h i de 16h a 18h i els diumenges de 10h a 13.30h. Per a concertar visites fora d’aquestos dies i horaris consultar amb l’Oficina de Turisme.