Vilafranca inaugura la XXIII Fira de la Magdalena

– La UniĆ³ Musical de Vilafranca va oferir ahir divendres un concert extraordinari

Vilafranca, Capital Cultural Valenciana 2019 juntament amb Altea, celebra aquest cap de setmana la Fira de la Magdalena que enguany arriba a la 23a ediciĆ³. MĆŗltiples activitats i propostes sĆ³n les que ofereix aquesta fira agroramadera amb una dilatada trajectĆ²ria.

AixĆ­, els actes van arrancar ja ahir divendres a la nit amb el concert extraordinari que va oferir la UniĆ³ Musical de Vilafranca en el FrontĆ³ Municipal amb obres d’Igor Stravinski.

No obstant aixĆ² aquest matĆ­ s’ha inaugurat oficialment la mostra amb la presĆØncia de l’alcaldessa, Silvia Colom, i la corporaciĆ³ municipal aixĆ­ com els representants de la joventut 2018. L’obertura del recinte firal per a expositors i ramaders, el XXI Cross Popular de l’Escola Esportiva de Vilafranca, els tallers d’artesania demostratius i participatius per a totes les edats, el trasllat dels poltres amb cavalls des de la Devesa fins al recinte firal i la posterior eixida dels genets cap a les Fonts del Llosar per al dinar de germanor han sigut les activitats del matĆ­.

Per a aquesta vesprada, a les 16.30h estĆ  prevista l’arribada dels genets a la secciĆ³ ramadera. A les 18h hi haurĆ  un exhibiciĆ³ eqĆ¼estre a cĆ rrec del Centre EqĆ¼estre JesĆŗs Verdia d’Onda a la qual seguiran passejos a cavall per a xiquets i xiquetes.

A les 19h la Casa Social acollirĆ  la presentaciĆ³ del llibre ā€˜La maldiciĆ³n del Peregrino de Portellā€™ de Pedro LuĆ­s BellĆ©s.

Xarxa Teatre, acompanyats per la Rondalla de Vilafranca, delectaran als assistents a la Fira amb la representaciĆ³ del ā€˜El DolƧainer de Talesā€™ a les 20h. AixĆ­ mateix, a les 20.30h hi haurĆ  un eixida nocturna eqĆ¼estre amb sopar campestre.

El tancament del recinte firal serĆ  a les 21h perĆ² les activitats continuaran amb la presentaciĆ³ del grup musical local ā€˜Blue Starā€™ a la Sala Carles Pons de la Casa de Cultura a les 22.30h

Cal assenyalar, que durant tot el cap de setmana es pot visitar l’exposiciĆ³ fotogrĆ fica dels 40 anys del Aplec dels Ports i l’exposiciĆ³ ā€œSabies que?ā€. Les dues es poden veure en horari de 17h a 20h a les Sales GĆ²tiques de l’Ajuntament.