Vilafranca posa en marxa l’Agenda Activa de tardor

agenda activa tardor vilafranca

-Totes les entitats podran presentar la seua programaciĆ³ abans del dia 13

L’Ć rea de Cultura de l’Ajuntament de Vilafranca estĆ  treballant en l’agenda de tardor. Per aquest motiu s’ha solĀ·licitat a totes les associacions i entitats de la localitat que realitzen les seues aportacions abans del prĆ²xim 13 de setembre.

D’aquesta manera des de l’Ć rea de Cultura es coordina la inclusiĆ³ en l’agenda del major nĆŗmero d’esdeveniments i activitats possible. Es tracta d’actes que organitza el propi municipi perĆ² tambĆ© totes les associacions de la localitat.

-Capital Cultural

El desenvolupament de l’Agenda Activa de Vilafranca, que es dĆ³na a conĆ©ixer en cada estaciĆ³, i la implicaciĆ³ de tot el municipi, Ć©s un dels arguments que ha servit a la localitat per a ser Capital Cultural de la Comunitat Valenciana. Sota el lema “Vilafranca, Cultura Activa i Participativa” es continua treballant en aquest projecte social i cultural.