Vilafranca proposa un programa d’inserció laboral per a dones

Cartell programa inserció laboral per a dones

L’Agència d’Igualtat de l’Ajuntament de Vilafranca ha plantejat la realització d’un Programa d’Inserció Laboral anomenat “Nosotras con nuestras manos” dirigit a les dones del poble i voltants.

L’objectiu d’aquest pla és ficar a la disposició de les dones els recursos necessaris per als seus projectes laborals. Va destinat a les dones de la zona a partir de 16 anys que tinguen la necessitat d’optimitzar la seua vida laboral i de formar-se en noves tecnologies.

Es realitzarà al setembre i octubre d’enguany. El taller constarà de 6 hores repartides en 3 sessions.

Aquelles que tinguen interés i/o necessiten més informació hauran de posar-se en contacte amb l’Ajuntament al 964 44 10 04 o enviar un correu electrònic a agenciaigualtat@ajuntamentdevilafranca.es