Vilafranca publica l’agenda cultural per a la primavera

• Visites, formaciĆ³, esport, mĆŗsica, teatre i actes de Setmana Santa es donen cita en un programa pensat per a adults, joves i infĆ ncia

L’Agenda Activa de Vilafranca per a primavera ja s’ha publicat. Es tracta de la primera entrega estacional de la programaciĆ³ local des de la Covid-19. L’Ajuntament ha reunit tots els actes d’abril, maig i juny en un Ćŗnic lliurament que inclou gustos i interessos tant de les persones mĆ©s joves de la localitat com dels adults. Per a aixĆ², el consistori ha comptat amb l’ajuda de l’associacionisme local, aixĆ­ com de particulars i empreses que aposten per una agenda cultural viva i rica en el municipi com a dinamitzadora social. Excursions, formacions professionals, teatre, cinema, esports, mĆŗsica o actes de Setmana Santa sĆ³n nomĆ©s alguns exemples de la gran oferta preparada, perquĆØ veĆÆns, veĆÆnes i visitants puguen gaudir i recrear-se a Vilafranca. Indicar que l’Agenda Activa de la primavera de Vilafranca es pot descarregar a travĆ©s de la pĆ gina web de l’Ajuntament (www.ajuntamentdevilafranca.es) o recollir-se en paper en l’Oficina de Turisme, Ajuntament i diversos locals del municipi.