Vilafranca reivindica el 25N amb una concentració davant de la planxadora de calces

25N a Vilafranca

Sota el lema “L’amor mai colpeja!” Vilafranca reivindicava ahir l’efemèride del 25N, dia internacional contra la violència masclista, amb una concentració i lectura de manifest davant de l’estàtua de la planxadora de calces. A les 19h, amb la presència testimonial d’alguns flocs de neu però amb molt de fred, mig centenar de persones es van concentrar en repulsa a aquesta xacra social.

La regidora d’educació i benestar social, Rebeca Andrés i la presidenta del grup de dones Rosa Maria Garcia van llegir el manifest creat conjuntament des de la Federació Nacional de Municipis i Províncies. Alhora l’alcaldia de Vilafranca també ha participat en el vídeo creat per la Mancomunitat on es denuncia l’auge de la violència de gènere. Tot seguit es va fer entrega a totes les persones assistents d’un protector de càmera web amb el lema “No és no!”.

L’alcaldessa Silvia Colom va aprofitar l’oportunitat per presentar públicament la nova agent d’igualtat del municipi, Elena Martínez.