Vilafranca se suma a la xarxa comarcal d’iniciatives empresarials

El dissabte 29 de febrer la Casa Social de Vilafranca acollirĆ  a les 18h la presentaciĆ³ de la xarxa comarcal d’iniciatives empresarials de la Mancomunitat Comarcal Els Ports. Aquesta nova xarxa, ajudarĆ  a veĆÆns i veĆÆnes del municipi i la comarca dels Ports a desenvolupar les seues idees de negoci, crear noves empreses o implementar millores o canvis en les seues empreses actuals.

Ressaltar que l’horari d’atenciĆ³ al pĆŗblic a Vilafranca serĆ , de manera habitual segons calendari de la Mancomunitat, de 13h a 15h. Les dates d’atenciĆ³ personalitzada sĆ³n al febrer els dies 14 i 28; al marƧ 13 i 27; a l’abril 10 i 24; al maig 8 i 22, al juny els dies 5 i 19; al juliol el 3, 17 i 31; a l’agost el 14 i el 28 i al setembre el dia 11. Per a mĆ©s informaciĆ³, consultar amb la Mancomunitat.

La iniciativa estĆ  impulsada per la Mancomunitat Els Ports, la Generalitat, Labora, el Ministeri d’OcupaciĆ³ i els diferents ajuntaments participants.

Feu clic en el segĆ¼ent arxiu per consultar els horaris: