Vilafranca, seu de la trobada anual d’alcaldes dels Ports i Alt Maestrat amb la Diputació

La alcaldessa Silvia Colom, va agrair a la Diputació el recolzament humà y logístic en temporals d’hivern i en matèria de serveis socials

Vilafranca acollia el dimecres 28 d’octubre la trobada anual d’alcaldes dels Ports i l’Alt Maestrat amb el president de la Diputació de Castelló, Josep Martí, i els diputats provincials, a la casa de la música.

Un total de 16 alcaldes i alcaldesses d’ambdues comarques es donaven cita a Vilafranca per a l’ocasió. També van acudir diputats i diputades provincials dels diferents grups polítics que conformen el ple de la Diputació de Castelló. L’alcaldessa de Vilafranca, Silvia Colom, va exercir d’amfitriona rebent-los a tots i a totes juntament amb el president de la Diputació.

La primera edil de Vilafranca va agrair a l’ens provincial la seua disposició en tot moment i l’augment de recursos per als ajuntaments de la zona. Alhora també va fer èmfasi en la capacitat d’actuació de la Diputació en moments de necessitat d’aigua, recursos per a fer front als temporals d’hivern, la plaça de bous o el nou circuit cultural implantat recentment. En matèria de serveis socials l’alcaldessa va posar sobre la taula la millora de la gestió per part de l’entitat supramunicipal.